728x90-2-modif-1517685944.gif  

O čem je magazín DRZSEFIT.cz?

Na DRZSEFIT.cz najdete vše potřebné o zdravém životním stylu. Najdete u nás řešení svých problémů s nadbytečnými kilogramy, tipy na zdravý jídelníček a hlavně novou motivaci a poučení pro vaše tělo i duši.  
Nejlepší diety na hubnutí Nejlepší DETOX doplňky Odborné články o spánku
Ukázat TOP dietu Ukázat TOP produkt Ukázat TOP články

Kdo stojí za projektem?

Odborný garantZakladatel projektu Tester produktů
Eva DomesováDavid VajdaJan Domes
Silové cvičení

Posilování břicha – celosvětový problém dnešní doby

Napsal David Vajda
banner-728x90-1477929983.jpg

Během posilování břicha můžete docílit pozitivních, negativních ale bohužel i neutrálních výsledků. Mít krásné ploché břicho nechtějí jen ženy, ale také muži. Vypracovaná postava se silným a viditelným břišním svalstvem je fenoménem dnešní moderní doby. Dnes není žádný velký problém tohoto docílit. Ale jen poctivá práce pomůže vytvarovat břišní svaly do takové formy, kterou vidíte třeba u herců ve filmech. Nic nejde ze dne na den, takže i získat vypracované svaly na břiše zabere nějaký čas a většinou se jedná o běh na dlouhou trať.

Při posilování břicha vytrvejte

Říkám na rovinu, nečekejte převratné výsledky v řádech týdnů, nebo měsíců. V některých případech se může jednat i o roky, než budete mít dokonalé břicho podle vašich představ. Hubnutí a posilování břicha není zrovna jednoduchá záležitost. Hned na začátku se musíte zaměřit na celkové zhubnutí. Nemůžete mít ploché břicho a tvarovat svaly, pokud máte tělo obaleno tukem. Základními faktory pro trvalé zhubnutí je začít zdravě jíst a pravidelně cvičit. Tato kombinace je dobrý začátek pro to, aby se vaše břicho začalo zbavovat přebytečného tuku.

Pro nastartování hubnutí je skvělé jakékoliv aerobní cvičení, běh na páse nebo veškeré kardio aktivity, u kterých se pořádně vypotíte. Tělo tímto způsobem začne spalovat nadbytečné tuky. Dejte si ale pozor, abyste opravdu cvičili ve vaší aerobní zóně, jinak se jen unavíte a spalování tuků nedosáhnete.

Poznáte to tak, že se při dané aktivitě sice zapotíte, ale ještě pořád můžete mluvit a dýchat nosem. Jakmile začnete dýchat příliš rychle, zhluboka a bude vás to vyčerpávat, okamžitě zvolněte. Jakmile svou tělesnou váhu náležitě zredukujete, můžete se vrhnout na posilování a tvarování břišních svalů.

Posilování břicha aneb cesta za úspěchem

Posilování břichaExistuje velká škála cviků na posilování břicha, v dnešní době na internetu najdete téměř vše. Může se vám ale snadno stát, že budete v posilovně každý den, budete poctivě cvičit všechny možné cviky na břišní partie, ale stále nedosáhnete žádného výsledku nebo pokroku. Potom byste se měli zamyslet, zda cviky, které cvičíte, jsou dostatečně efektivní. Krom cvičení je také dobré zaměřit se na správnou stravu.

Nevynechávejte ani odpočinek. Určitě není pravdou, že pokud cvičíte každý den, tak vytrénovaného břicha docílíte rychleji. Tělo potřebuje taktéž regenerovat. Pro začátek doporučuji zařadit trénink třikrát až čtyřikrát do týdne. Abyste byli ale opravdu v kondici, je nutné posilovat i jiné partie, než jen břicho. Pokud se zaměříte pouze na posilování břicha a neposílíte ostatní části, může se stát, že vaše cvičení nebude mít takový efekt.

Dokonce vás naopak začne něco bolet, kvůli svalové dysbalanci, kterou přetížením břišních svalů vytváříte. Proto je nutné zařazovat posilování ostatních částí těla. V případě touhy po plochém břichu se jedná zejména o posílení vnitřního svalstva (core), a to jak jeho břišní, tak zejména zádové části.

Silná záda vám zajistí zdravý postoj těla, nebudete se hrbit a vaše břišní svaly budou nejen lépe viditelné, ale jejich tvarování bude pro vás jednodušší. Stejně jako není vhodné posilovat jen jednu část těla, nelze ani hubnout pouze v určitých partiích. Jedinou cestou je hubnout komplexně. Tak časem docílíte i zhubnutí kýžených partií, v tomto případě břicha.

Vhodný jídelníček je základ pro posilování břicha

Posilování břichaTi šťastnější, jež máte už teď štíhlé nebo jen menší břicho, upravte si jídelníček a zlepšete strategii stravování. Vaše cesta za dokonalým břichem bude o něco jednodušší. Pokud neuvidíte ani po několika měsících žádné výsledky, je téměř jasné, že někde bude chyba.

Pravděpodobně bude ve vás a ve vašem přístupu ke stravování nebo cvičení. Existuje liposukce břicha, kterou můžete využít v případě, že nemáte vůli na sobě pracovat, a plochého břicha dosáhnout rychleji. Bohužel tento zákrok něco stojí, takže pokud máte pár tisíc bokem, „hurá do toho”.

Lze zhubnout bez námahy? Možné to samozřejmě není, je nutné kombinovat cvičení a zdravý životní styl. Chcete mít ploché břicho, se kterým se můžeme pochlubit svým kamarádům, přátelům a známým? Vše je ve vaší hlavě, jen stačí ráno vstát z postele a říct si, že dnes je ten den, kdy chci něco změnit.

Dnes je ten den, kdy pro sebe něco udělám a začnu na sobě makat! Chci být atraktivní nejen pro sebe, ale i pro své okolí. Je skvělý pocit, když se ve svém těle cítíte dobře. Potřebujete jen silnou vůli, sebekázeň a tvrdou práci a můžete začít měnit své sny ve skutečnost.

TIP:Pokud tě stále trápí problémy s nadváhou, nezoufej. Jelikož se dlouhodobě věnuji této problematice jako aktivní tester a rádce, vím o nejúčinnějších produktech od Naturhouse, jak ti můžu s tímto problémem efektivně a rychle pomoci.


 

Hodnocení článku
  • 87%
    Aktuální hodnocení čtenářů - 87%
87%

Sdílejte tento článek se svými známými

Aktuálně tento článek doporučuje:

primulus-banner-a3-970x310px.jpg

O autorovi

David Vajda

Jsem tvůrce a majitel sportovního magazínu zaměřující se na různé tréninkové a stravovací systémy pro všechny věkové kategorie.
Aktuálně s více než 15ti letou praxí v oblasti profesionálního hokeje, zvyšování výkonu a přeměny postavy.

Přidat komentář