728x90-2-modif-1517685944.gif  

O čem je magazín DRZSEFIT.cz?

Na DRZSEFIT.cz najdete vše potřebné o zdravém životním stylu. Najdete u nás řešení svých problémů s nadbytečnými kilogramy, tipy na zdravý jídelníček a hlavně novou motivaci a poučení pro vaše tělo i duši.  
Nejlepší diety na hubnutí Nejlepší DETOX doplňky Odborné články o spánku
Ukázat TOP dietu Ukázat TOP produkt Ukázat TOP články

Kdo stojí za projektem?

Odborný garantZakladatel projektu Tester produktů
Eva DomesováDavid VajdaJan Domes
Spánek

Léky na spaní jsou návykové a škodí. Čím je lze nahradit?

Léky na spaní
banner-728x90-1477929983.jpg

Spánek je v dnešní době velmi podceňován. Přitom je pro náš organismus životně důležitý. Bez něj nemůže naše tělo regenerovat. Dlouhodobá nespavost a potíže se spánkem proto nezřídka vedou k psychickým i fyzickým problémům. Existuje ale účinné a dlouhodobé řešení? Vyzkoušeli jste někdy léky na spaní?

Patříte mezi pětinu celkové populace, kterou trápí nespavost? Přemýšleli jste, jaké máte možnosti? Tou nejkrajnější je cesta k lékaři a léky na spaní na předpis. Ještě než tak učiníte, měli byste se ale dozvědět o prášcích na spaní něco více. Prášky na spaní přináší řadu vedlejších účinků.

To ale není vše. Věděli jste, že spánek s léky na spaní není plnohodnotný? Není totiž spánek jako spánek. Zajímá vás, jaký je rozdíl mezi prášky na spaní na předpis a volně dostupnými léky na spaní?

Léky na spaní na předpis nebo volně prodejné léky na spaní?

Léky na spaní - drzsefit.cz

Chemicky vyráběná léčiva vám sice krátkodobě pomohou usnout, nicméně vás nezbaví problémů se spánkem. Přestože vám lékař může předepsat hned několik různých druhů léků na spánek, žádný z nich není možné užívat dlouhodobě. Na rozdíl od volně dostupných doplňků stravy proti nespavosti navíc hrozí u léků na spaní na předpis řada vedlejších účinků, které ovlivňují nejen spánek, ale také naše chování během dne.

Vyhledávanou a především dostupnější alternativu představují volně prodejné léky na spaní. Jedná se především o přípravky s přírodním složením. Přírodní léky na spaní zpravidla obsahují různé bylinky nebo bylinné směsi proti nespavosti. Osvědčené bylinky na spánek nechybí ani v českém produktu Dreamly, který využívá čistě přírodní bohatství.

V jeho složení najdete jak meduňku lékařskou, kozlík lékařský, šafrán setý nebo mučenku pletní, tak aminokyselinu l-tryptofan, která pomáhá s lepším usínáním. Díky této kombinaci budete lépe usínat již od prvního užití. Účinky kapslí Dreamly se navíc pravidelným a dlouhodobým užíváním ještě zlepšují.

BONUSOVÝ TIP: Pravidelní čtenáři tohoto magazínu jednoznačně doporučují účinný produkt Dreamly, po kterém se vám bude jednoduše a snadno usínat.

Prášky na spaní na předpis

Prášky na spaní na lékařský předpis neboli odborně hypnotika mají za úkol tlumit centrální nervový systém. Jejich hlavním úkolem je zrychlení usínání a navození spánku. Zároveň dochází k uvolnění svalstva a k tlumení pocitů úzkosti. Vzhledem k tomu, že se spánek po prášcích na spaní zdaleka nevyrovná přirozenému spánku, tělo dostatečně neregeneruje.

Díky užívání prášků na spaní totiž chybí fáze hlubokého spánku. V souvislosti s užíváním léků na nespavost se proto objevuje ospalost a zvýšená spavost během dne. Nezřídka se vyskytnou i poruchy soustředění a je narušena koncentrace.

Nevýhody léků na spaní na předpis

Léky na spaní - www.drzsefit.cz

Člověk s nedostatkem kvalitního spánku a prášky na spaní na předpis se často motá v začarovaném kruhu. Mozek si na dávku léků na spaní velmi rychle zvyká. Krátkodobě sice mohou se spánkem pomoci, po pár dnech používání již ale bohužel nemá stejná dávka stejný účinek. Dříve než ale vyhledáte další silné léky na spaní, uvědomte si, že vše může vést až k vytvoření závislosti na lécích na spaní.

Prášky na spaní ovšem mohou negativně působit i na psychiku. U někoho mohou vyvolat noční můry, deprese nebo změny nálad. Některá hypnotika dokonce mohou mít špatný vliv na paměť. Léky na spaní ale mohou způsobovat i řadu dalších vedlejších účinků, jako je pálení žáhy, bolesti hlavy a břicha, závratě nebo vyšší plynatost. Stejně tak ale mohou ovlivnit i chuť k jídlu.

Léky na spaní bez receptu

Léky na spaní - ženy

Jestliže nechcete řešit vaši nespavost léky na spaní na recept, které by měly být opravdu až poslední možností, měli byste se seznámit s přírodními léky na poruchy spánku. Někdy stačí mix správných bylinek, které pomohou zmírnit stres, zklidnit nervy, zrychlit usínání a zkvalitnit spánek.

Hledáte-li řešení, které pomůže zmírnit vaše problémy s usínáním a nespavostí, aniž by s sebou neslo celou řadu negativní účinků, volně prodejný produkt Dreamly pro lepší usínání je správným krokem.

Výhody prášků na spaní bez receptu

Na rozdíl od prášků na předpis nemusíte v případě přírodních léků na spaní navštěvovat lékaře. Tyto prášky na spaní obsahují především přírodní složení, které často tvoří bylinky, vitamíny, aminokyselina l-tryptofan nebo spánkový hormon melatonin.

U doplňků stravy proti nespavosti se nemusíte obávat vedlejších účinků ani narušení pozornosti a koncentrace. Co je ale zásadní, jedná se o nenávykové léky na spaní.

Nevýhody přírodních léků na spaní

Každý člověk je jiný, a proto na každého bude působit něco jiného. Při hledání správného produktu vsaďte na kvalitní přírodní přípravky, které obsahují více bylinek na spaní. Přestože někomu může pomoci obyčejný čaj z kozlíku lékařského, jiný potřebuje více. Proto se při výběru prášků na spaní bez receptu řiďte složením a poměrem obsažených účinných látek.

Kvalitní spánek bez prášků na spaní

Léky na spaní - jak bojovat s nespavostí

Jestliže chcete rychle usínat a zdravě spát, aniž byste do sebe před spaním sypali pilulky na předpis, můžete kromě přírodních produktů vyzkoušet i bylinky v různých podobách. K lepšímu usínání pomůže čaj z meduňky lékařské nebo kozlíku lékařského. Stejně tak nezapomeňte na zdravý životní styl, správnou životosprávu a spánkovou hygienu. Někdy je nejlepší lék na spaní pravidelnost – choďte spát a vstávejte v obdobný čas.

Před spaním byste měli být v klidu a nemyslet na práci. Výborná je meditace a uvolňující koupel. Rovněž se snažte vyhýbat stresovým situacím. A co dalšího můžete udělat pro lepší spánek? Nezapomeňte si v ložnici dobře vyvětrat a udržovat teplotu mezi 18 až 20 °C.


 

Hodnocení článku
  • 47%
    Aktuální hodnocení čtenářů - 47%
47%
primulus-banner-a3-970x310px.jpg

O autorovi

Eva Domesová

Jmenuji se Eva Domesová, jsem redaktorkou tohoto sportovního magazínu. Pravidelně sleduji nové trendy na trhu v oblasti medicíny a doplňků stravy. Kromě toho se aktivně zapojuji do konzultace a rozhovorů s našimi čtenáři.

Přidat komentář